Senderliste editieren

>> Important Information <<

If users still ignore our forum rules and post again portal`s by name and url`s, the thread will be closed, postings deleted and user/s banned.
This is not a support forum for provider/portal related issues! Pleas follow the forum rules.

Thank you for your understanding.
  • Hallo

So, z8 ist bestellt und in wenigen tagen da :)

Anfängerfrage, ist es möglich die Senderliste auf der Box selbst zu editieren, braucht es dazu eine zusätzliche Software oder muss dies vom Provider erledigt werden?

Danke und Gruss

• Meaning can you remove certain channels ? No, not with Z8 / MYTVONLINE. You'd need something like Xtream Editor.

I also don't think it's possible to remove certain channel groups unless you use Xtream Editor or ask provider to turn specific channel groups off

• If I want to edit the channels myself, do I have to download the m3u file? From the Formuler or from the provider? Then upload the edited list to where?

I register with a MAC address, same process? :/

• Some providers (like mine) for example provide you with a dashboard, from there you can add & remove group channels by yourself. This is really good because you don't have to rely on your provider to do it for you (in many cases they don't bother doing it) Xtream Editor is also an option but it's not free.

• Darf ich fragen wo du bestellt hast und wieviel hast du bezahlt...

• digitec.ch für 149.- CHF

Nicht der günstigste Preis aber ein seriöser Anbieter, laut Webseite noch 6 Stück an Lager, Versand am nächsten Tag.

Edited once, last by Hulk ().

• digitec.ch für 149.- CHF

Nicht der günstigste Preis aber ein seriöser Anbieter, laut Webseite noch 6 Stück an Lager, Versand am nächsten Tag.

Anscheinend wird nach Deutschland nicht verschickt er möchte das ich eine Adresse in der Schweiz angebe...

• Anscheinend wird nach Deutschland nicht verschickt er möchte das ich eine Adresse in der Schweiz angebe...

starsat.ch hat die Box auch an Lager. Versand innerhalb von 24h.

Ausserdem ist der Händler offizieller Formuler Kundenservicepartner.